شناسهٔ خبر: 50329 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در جلسه معارفه رئیس جدید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان شد:

ادامه بی‌وقفه خدمات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به هموطنان

جل جلسه معارفه معاون جديد وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي با حضور رئيس پيشين ، معاونان و مديران كل ستادي اين سازمان برگزار شد و حسن نیا در این مراسم تصریح کرد: فعالیت ها و اقدامات مثبت و اثر بخشی كه در سازمان آغاز شده است، با قوت و كیفیتی شایسته ی هموطنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار استمرار یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس این سازمان در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سازمان در طی سالهای اخیر، اظهار داشت: بدون تردید موفقیت ها و خدمات ارائه شده به مردم عزیز كشورمان و بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرهون مدیریت توام با شجاعت و توانمندی مسئول ارشد سازمان بوده كه طی سال های همكاری با ایشان این ویژگی ها همواره بارز و مشهود بوده است.

وی با اشاره به سوابق خدمات ارزنده داود كشاورزیان در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولیت های اجرایی قبلی وی، ابراز امیدواری كرد با همراهی و حمایت مدیران ستادی و استانی و كاركنان سازمان، همچنین همراهی بخش های مرتبط خصوصی در سراسر كشور، فعالیت ها و اقدامات مثبت و اثر بخشی كه در سازمان آغاز شده است، با قوت و كیفیتی شایسته ی هموطنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار استمرار یابد.

بر اساس این گزارش داود كشاورزیان رئیس پیشین این سازمان نیز با اشاره به توفیق بیش از چهار سال خدمت دراین سازمان اظهار داشت: در این مدت تلاش برآن بود از نیروهای داخل سازمان كه اشراف و تسلط كافی به اهداف، برنامه ها و فعالیت ها دارند، در رده های مختلف مدیریتی و كارشناسی استفاده شود.

وی كمبود منابع اعتباری جهت نگهداری از راه های كشور به عنوان سرمایه مهم ملی را یكی از چالش های پیش رو در سازمان ذكر كرد و افزود: درمدت زمانی كه تصدی و مسئولیت سازمان را عهده دار بودم سعی شد منابعی پایدار برای امر مهم نگهداری راه ها و ارتقای ایمنی سفرهای كاربران جاده‌ای پیش بینی شود.

كشاورزیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را مجموعه‌ای سالم برشمرد و گفت: در این مدت هیچ‌گونه اتفاق ناخوشایند و خطایی در این سازمان رخ نداد  كه این امر از سلامت فضای حاكم بر این سازمان حكایت دارد كه امیدوارم با همین شرایط، این سازمان مسیر پویایی و تعالی را بپیماید.

وی با اشاره به انتصاب شایسته حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، خاطرنشان كرد: ایشان سال‌ها در كسوت عضو هیئت عامل سازمان فعالیت نموده و با مأموریت‌های سازمان  و ساختار و وظایف وزارت راه و شهرسازی آشنایی كامل داشته و با تعامل شایسته و مناسب با مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه‌وبودجه نقشی  مؤثر در پیشبرد اهداف سازمان كه همانا خدمت به هم‌میهنان و ارتقای ایمنی سفرها و استفاده‌کنندگان از راه‌ها است، دارد كه امید می‌رود در سکان‌داری این سازمان توفیقات روز افزون داشته باشد.

شایان‌ذکر است معاونان و مدیران كل ستادی حاضر در این مراسم هر یك، طی سخنانی از خدمات مهندس كشاورزیان تقدیر و تجلیل كردند.

گفتنی است مراسم معارفه رسمی مهندس عبدالهاشم حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل جاده‌ای و تقدیر از خدمات مهندس كشاورزیان رئیس پیشین سازمان در چند روز آینده با حضور دكتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولین و دست اندركاران بخش برگزار خواهد شد.

نظر شما