شناسهٔ خبر: 50361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان لرستان خبر داد:

نصب بیش از ۴۴ هزار عدد تابلو و علائم ایمنی در راه‌های لرستان

جاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۴۴ هزار و ۷۵۴ عدد تابلو و علائم اطلاعاتی و ایمنی در محورهای مواصلاتی لرستان نصب و به‌روزرسانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، حبیب جمشیدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اعلام این خبر افزود: از این تعداد حدود ۱۴ هزار و ۴۳۵ عدد تابلو مسیرنما، یک‌هزار و ۵۵۱ جان‌پناه پل، سه هزار و ۳۵۷ فلش قرمز، یک‌هزار و ۲۰۶ تابلو اخطاری، ۹۹۵ تابلو انتظامی، ۸۲ تابلو اطلاعاتی، ۳۸ چراغ چشمک‌زن، ۱۷ هزار و ۱۷۷ عدد چشم‌گربه‌ای، دو هزار و ۵۱۱ سرعت‌کاه و سه هزار و ۴۰۲ عدد استوانه ایمنی بوده است.

وی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۴.۹۲ کیلومتر گاردریل و یک‌هزار و ۶۸۴ متر نیوجرسی در طول راه‌های استان نصب و یا تعمیر و اصلاح شده است.

جمشیدی اظهار کرد: امسال هفت پروژه روشنایی در محورهای مختلف استان اجرایی شده که روشنایی محور دورود- ازنا ۱۰۰ درصد تکمیل، تقاطع بدرآباد در ورودی جنوبی مرکز استان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، محور پل یاس ازنا ۳۰ درصد و محورهای سه‌راهی خمه؛ شول‌آباد و چمن‌سلطان در الیگودرز و ورودی کوهدشت هر کدام از ۳۵ درصد پیشرفت برخوردار هستند.

وی بیان کرد: همچنین در مدت یادشده ۵۲۴ فقره تجاوز به حریم راه شناسایی شده که ۲۶۸ مورد آن منجر به اعمال قانون شده است.

نظر شما