شناسهٔ خبر: 50376 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

صفی‌نیا خبر داد:

تشریح تمهیدات فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در استقبال از مسافرین نوروزی/ نوسازی سیستم‌های تأسیساتی ترمینال‌ها/ انجام هماهنگی‌های لازم با تمامی بخش‌های خدمات‌رسان در فرودگاه

میرسعید صفی‌نیا مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد از اقدامات ویژه فرودگاه مهراباد به منظور استقبال از مسافرین نوروزی درسال ۹۷ خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۳۵ پروژه در فرودگاه مهراباد در راستای ارتقا خدمات و استاندارد سازی فرودگاهی انجام شده است که این مسیر در سال ۹۷ هم با انجام پروژه های زیادی ادامه خواهد داشت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فرودگاه بین المللی مهرآباد میرسعید صفی‌نیا مدیر کل فرودگاه مهرآباد با تاکید بر استقبال مناسب و برگزاری عملیاتی ویژه در ایام نوروز گفت: در چند ماه گذشته تلاش کردیم تا با تجهیز زیر ساخت‌های فرودگاهی به استقبال نوروزی متفاوت در فرودگاه مهرآباد برویم لذا با  نوسازی و بهسازی سیستم‌های تاسیساتی ترمینال‌ها، هوایی مطبوع در ترمینال‌ها وبا بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی ترمینال ۲ و ۴ در این حوزه نیز تقریبا کلیه سرویس‌ها نوسازی و زیبا سازی می‌شوند.

وی ادامه داد:  گل‌کاری‌های فصلی و چیدمان مبلمان راحت وشیک ترمینالی و هماهنگی های لازم با تاکسیرانی و هلال احمر و اورژانس و شرکت های هواپیمائی برای ارائه خدمات بهتر برای عملیات نوروزی تدارک دیده‌ایم.

صفی نیا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با اجرای فاز اول ساماندهی و لاین‌بندی مقابل ترمینال ۴ و ۶ به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد خودرو ها در ایام نوروز می خواهیم حجم تردد خودروها وبار ترافیکی این ناحیه را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

وی همچنین با تاکید برحجم پروازهای فرودگاه مهراباد و مشکل کمبود موقعیت  پارک  هواپیما  که از دیرباز این معضل فرودگاه را درگیر کرده است گفت: اکنون با هماهنگی با ارگانهای ذیربط ۱۲ موقعیت پارک  هواپیما در ایر ساید  فرودگاه مهراباد افزایش یافته است که اکنون  موقعیت پارک هواپیماها به صورت نرمال در مهراباد به ۵۴ عدد رسیده است .

وی از تخریب ساختمان قدیم پست برق ۲۹ خبر داد وگفت: با انتقال کلیه سیستم های این ساختمان به پست برق جدید ، وتخریب این ساختمان در اولین فرصت و اسفالت نمودن این محیط به منظور افزایش مساحت جاده دسترسی در ایرساید به این مهم دست یافتیم .

مدیر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ایجاد نیم طبقه تجاری  به منظور تجمیع غرف در یک محل و دسترسی آسان مسافرین به نیازهای تجاری در ترمینال ۲ خبر داد وگفت:  این پروژه از یک ماه پیش شروع شده است و انشالله در سال جدید به زودی به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: البته در سال ۹۷ پروژه‌های زیادی در فرودگاه مهرآباد کلید خواهد خورد که مفصل در این خصوص اطلاع رسانی می نمائیم .

به گفته صفی نیا ، از ابتدای سال ۹۶ تاكنون بیش از ۳۵ پروژه در فرودگاه مهراباد در راستای ارتقا خدمات واستاندارد سازی فرودگاهی انجام گردیده است .که این مسیر در سال ۹۷ هم با انجام پروژه های زیادی  ادامه خواهد داشت./

نظر شما