شناسهٔ خبر: 50393 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد:

جزئیات جلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)/ تشدید برخورد با گرانفروشی در ایام نوروز

فرودگاه امام خمینی مدیرکل دفتر کسب وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی این شرکت برای بررسی روند خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز توسط این واحدها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ناصر آقایی اظهار داشت : در این جلسه مقرر شد تمامی واحدهای فروشگاهی و خدماتی اعم از رستوران ها، فروشگاه های ترمینال ،بیمه ها، هتل ها و سالن CIP نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند و سامانه شکایات نیز تا ۱۵ اسفند ماه راه اندازی خواهد شد و با هرگونه گرانفروشی به شدت برخورد می شود.

وی گفت : کارکنان رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی باید علاوه بر رعایت کامل اصول بهداشتی دارای کارت بهداشت باشند و نظافت محیط فروشگاه ها نیز باید در دستور کار مسئولان غرفه ها قرار گیرد.

آقایی افزود : همچنین در این جلسه بانک ها و صرافی ها موظف شدند تا به مقدار کافی وجه نقد و ارز ذخیره کنند تا در هنگام افزایش تعداد پروازها، مسافران در خصوص تهیه پول نقد و ارز دچار مشکل نشوند.

این مقام مسئول در خصوص وضعیت تاکسی های فرودگاه بیان داشت : شرکت های تاکسیرانی باید در ایام نوروز با حداکثر ناوگان خود فعالیت کنند و رانندگان باید بهترین برخورد را با مسافر داشته باشند.

مدیرکل دفتر کسب وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد : تمامی واحدهای فعال در فرودگاه باید تکریم مسافر را در اولویت اول کاری خود قراردهند و تمدید قرارداد واحدهای فروشگاهی و خدماتی در گرو رضایت مسافر و ارائه خدمات با کیفیت خواهد بود./
 

نظر شما