شناسهٔ خبر: 50412 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری خراسان جنوبی خبر داد:

عدم افزایش قیمت بلیت‌ها برای نوروز امسال/ جابجایی سالانه ۲ میلیون نفر مسافر در حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان

اتوبوس مسافر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای نوروز امسال افزایشی در قیمت بلیت‌ها صورت نمی‌گیرد، گفت: سالانه به طور متوسط ۲ میلیون نفر مسافر در حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جایی انجام می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از ۱۷ بهمن ماه امسال آغاز شده است. 

شهامت افزود: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از تاریخ ۹۶/۱۱/۱۷ بصورت توأمان اینترنتی و حضوری در دفاتر شرکت‌های پیش‌فروش مسافر استان انجام می‌پذیرد. 

وی متذکر شد: در نوروز ۹۷ به دنبال ارائه بهبود ارائه خدمات به مسافران هستیم و تاکنون اقدامات خوبی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام شده است و باید گستره خدمت بر اساس درخواست‌های کاربران راه‌ها و ناوگان عمومی استان تنظیم گردد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای نوروز امسال افزایشی در قیمت بلیت‌ها صورت نمی‌گیرد، گفت: سالانه به طور متوسط ۲ میلیون نفر مسافر در حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جایی انجام می‌شود. 

شهامت ادامه داد: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با هماهنگی ستاد خدمات سفر استان از تاریخ ۹۶/۱۱/۲۳ لغایت ۹۷/۱/۱۵ به مدت ۲۲ روز در سطح استان بصورت رسمی اجرا خواهد شد.

 وی همچنین از آمادگی تعداد ۵۶۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل ۲۴۵ دستگاه اتوبوس، ۱۱۲ دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۴ سواری کرایه برون‌شهری استان برای جابجایی مسافرین نوروزی در استان خبر داد و افزود: شهروندان و مسافران محترم نوروزی در راستای مدیریت صحیح یک سفر برنامه‌ریزی شده نسبت به تهیه بلیت از تاریخ ۱۷/۱۱/۹۶ بصورت اینترنتی بر روی سایت‌های: www.payaneh.com ،www.payaneha.ir ، www.sk-bus.ir اقدام نماید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در بخش حمل‌ونقل مسافر استان، در حوزه راهداری نیز با توجه به سهم ۵.۵ درصدی راه‌های شریانی استان از کل راه‌های شریانی کشور با طول بیش از ۲۱۰۰ کیلومتر و نیز ضرورت ارتقاء ایمنی بیش از ۱۰.۰۰۰ کیلومتر راه آسفالته استان، فعالیت ۲۲ راهدارخانه، آمادگی برای مدیریت بحران احتمالی و بارش‌های سیلابی نوروزی، ساماندهی امداد خودرو در راه‌ها، اسکان اضطراری مسافرین و ... در قالب هماهنگی با اعضای ستاد خدمات سفر استان انجام خواهد گرفت.

 شهامت همچنین در پایان عنوان کرد: هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت احتمالی شهروندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ رسیدگی خواهد شد.

نظر شما