شناسهٔ خبر: 50507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

تشکیل جلسه کمیته تخصصی صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری در خراسان شمالی

نشست رئیس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری کمیته تخصصی صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مهدی ذبیحی گفت: این جلسه با حضور اعضای این کمیته و با شرکت نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سرکار خانم سیاح تشکیل شد.

ذبیحی افزود: در این جلسه در خصوص اعتبارات میز خدمت الکترونیکی و فیزیکی بحث و گفتگو شد و مقرر شد رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مهندس فیروزه پیگیر این اعتبارات باشند.

وی بیان کرد: مقرر شد با عنایت به ابلاغ دستورالعمل میز خدمت، فضای اختصاص‌یافته به ارائه خدمت به ارباب‌رجوع در میز خدمت توسعه و تجهیز شود.

ذبیحی افزود: از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه اقدامات محور ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، محور اصلاح ساختار سازمانی بحث واگذاری واحدهای عملیاتی و خدمات دستگاه‌های اجرایی بود.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان از اعضای این کمیته خواست با حضور مؤثر و مستمر در جلسات و با رعایت شرح وظایف ابلاغی نسبت به ایجاد زمینه‌های افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع در این اداره کل اقدام نموده و بسترهای پاسداشت حقوق شهروندی را فراهم آورند.

نظر شما