شناسهٔ خبر: 5051 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری شرکت رجاء به پایگاه خبری خبر داد:

تکمیل ظرفیت‌های نوروزی قطارهای بین‌المللی/ امکان پیگیری آنلاین درخواست‌های مسافران/ تجهیز قطارها به شبکه تعاملی هوشمند

قطار معاون مسافری شرکت رجاء با بیان اینکه ظرفیت‌های نوروزی قطارهای بین‌المللی رجاء تکمیل شده است، گفت: مسافران نوروزی با ارسال پیامک می‌توانند مسئولان شرکت رجاء را از شرایط پیش‌آمده در قطارها باخبر کنند تا این شرکت به صورت آنلاین موضوع پیش‌آمده را پیگیری می‌کند.

عبادالله فروزش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره خدمات این شرکت برای نوروز ۹۴ گفت: رجاء برای ایام نوروز چهار رام از قطارهای خود را بازسازی فنی و تجهیزاتی کرده است و این قطارها به زودی روانه محورهای ریلی کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: اخیرا تمام قطارهای VIP این شرکت به این شبکه تعاملی هوشمند مجهزند و مسافران می‌توانند در طول سفر با داشتن گوشی‌های دارای نرم‌افزار یا تبلت خود به این سیستم متصل شوند و از طریق آن فیلم، موزیک و سریال‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند. همچنین این شبکه از داشتن فرم نظرسنجی الکترونیکی و فروشگاه بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه احتمالا به زودی قطارهای سبز و سیمرغ به این شبکه تجهیز می‌شوند، گفت: اکنون حدود ۷۰ درصد قطارهای مسافری کشور در اختیار شرکت رجاست. درصدد تجهیز همه قطارهای آن به این سیستم هستیم تا مسافران همه محور در طول سفر خود با قطار نهایت لذت را ببرند.

تکمیل ظرفیت قطارهای بین‌المللی نوروز ۹۴

معاون مسافری شرکت رجاء درباره قطارهای بین‌المللی ایران – ترکیه گفت: قطارهای این محور به شرکت رجاء تعلق دارند. این قطارها یک روز در میان در محورهای تهران – آنکارا و تبریز – وان سیر دارند. در حال حاضر ظرفیت این قطارها برای نوروز ۹۴ تکمیل شده است.

وی ادامه داد: دو رام قطار بین‌المللی ایران در هر سیر ۴۰۰ نفر را جابه‌جا می‌کند. کوشیده‌ایم برای نوروز کیفیت خدمات این قطارها را با نوسازی، شست و شو و آراستگی کامل واگن‌ها نیز افزایش دهیم.

نحوه اطلاع‌رسانی و شکایت به شرکت رجاء

فروزش درباره اطلاع‌رسانی مسافران از نحوه خدمات قطارهای نوروزی به مسئولان شرکت رجاء توضیح داد: مسافران می‌توانند از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹، شماره تلفن‌های ۱۵۳۹ برای تهرانی‌ها و ۰۲۱۵۵۶۵۱۴۱۵ برای سایر استان‌های کشور مسئولان شرکت رجاء را از نحوه ارایه خدمات قطارها آگاه کنند. همچنین افرادی که با پیامک نظر خود را ارایه می‌دهند به آن‌ها درباره ارزیابی موضوع پاسخ داده می‌شود. همچنین به صورت آنلاین امکان پیگیری جریان‌ها در قطارهای در حال سیر رجاء وجود دارد. ‌

وی یادآور شد: در ایام نوروز به دلیل پیک سفرها، حساسیت‌های خاصی وجود دارد. همچنین برای مسافران کودک نوروزی قطارهای رجاء هدایای ویژه و متفاوت با سال‌های گذشته تهیه کرده‌ایم که در روزهای نخستین سال جدید به کودکان عرضه می‌شود. این بسته‌ها برای خاطره‌انگیز کردن سفر با قطار تهیه شده است. /  

نظر شما