شناسهٔ خبر: 50626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار خرم آباد اعلام کرد:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی ورودی جنوبی خرم آباد

بازدید فرماندار خرم آباد از عزم جهادی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در انجام پروژه ساماندهی ورودی جنوبی خرم آباد تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اسد عبدالهی فرماندار شهرستان خرم‌آباد در بازدید از عملیات اجرایی پروژه ساماندهی ورودی جنوبی مرکز استان گفت: با توجه به اینکه ورودی شهرها نقش غیر قابل انکاری در قضاوت اولیه گردشگران دارد، وضعیت نابسامان ورودی جنوبی شهر خرم‌آباد كه در منظر مسافران جاده پرتردد جنوب و میهمانان داخلی و خارجی فرودگاه قرار دارد، به هیچ عنوان در شان مرکز استان نبوده و چهره واقعی شهر را مخدوش کرده بود.

وی افزود: پس از سال‌ها بی‌مهری با ورود مدیریت ارشد استان، این وضعیت در حال تغییر است و با نگاه جدی و تاكيدي استاندار لرستان به این محور و تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی و تنظیم زمان‌بندی اجرا، برگزاري جلسات متوالی و پیگیری هفتگی،  تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

عبدالهی با بیان اینکه درصورت مساعد بودن شرایط جوی تا ۲۵ اسفند این خواسته به حق مردم قدرشناس تحقق می‌یابد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ اکیپ به‌طور همزمان مشغول عملیات جدول‌گذاري، ترمیم و نصب گاردریل، شانه‌سازي، آسفالت، زیرسازی و ... هستند.

وی با تحسین عزم جهادی کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: این افراد با عزمی جهادی به دور از کار تبلیغاتی و بدون تامین اعتبار مالی در شروع کار، صادقانه و با هدف کسب رضایت مردم به‌طور مستمر مشغول کار شده که امید است سایر دستگاه‌ها از جمله بنياد مسکن، آب و فاضلاب روستايي و شهرداری خرم‌آباد نیز در عمل به تعهدات، از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الگو بگیرند.

 فرماندار خرم‌آباد افزود: كنترل آب‌هاي سطحي معابر و آسفالت باند کندرو، ایجاد فضای سبز حاشیه جاده از پل ماسور تا اولین میدان شهر و ساماندهی خودروهای فروش میوه از وظایف دستگاه‌های اجرایی یادشده است که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام کنند تا در آغاز سال ۱۳۹۷، یک ورودی زیبا و در شان مردم عزیزمان داشته باشیم.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان هم در این بازدید عبدالهی را همراهی کرد./

نظر شما