شناسهٔ خبر: 5064 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

تکلیف پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی مسکن مهر امروز مشخص می‌شود

احمد مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جلسه‌ای که قرار است عصر امروز یکشنبه در بانک مسکن برگزار شود هرگونه تعیین تکلیف در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن مهر را منوط به این جلسه دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با مدیران کل راه و شهرسازی کلانشهرها، مدیران عامل شرکت‌‌های عمران شهرهای جدید و نمایندگان بانک مسکن در استان‌ها روز گذشته ۱۶ اسفند در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

احمد اصغری مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره این جلسه توضیح داد: به علت گستردگی موضوع و اعلام مشکلات مسئولان حاضر در جلسه امکان تصمیم‌گیری در همان جلسه وجود نداشت و برخی از شعبات بانکی ابهاماتی در پرداخت تسهیلات داشتند.

مهرآبادی گفت: عصر امروز یکشنبه ۱۷ اسفند جلسه دیگری با حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بانک مسکن برگزار می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در پاسخ به این سوال که از چه زمانی پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی مسکن مهر آغاز می‌شود تاکید کرد: همه بانک‌های عامل که وام مسکن ارائه کرده‌اند مکلف هستند که تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. /

نظر شما