شناسهٔ خبر: 50644 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رضایی کوچی مطرح کرد؛

کارنامه آخوندی در نوسازی ناوگان شقوق حمل و نقلی قابل قبول است/ استیضاح در آستانه سفر‌های نوروزی به صلاح نیست/ همزمان با نوسازی ناوگان هوایی اقدامات نوسازی ناوبری فرودگاه‌ها انجام شد

محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: آقای آخوندی بلافاصله پس از امضای تفاهم نامه برجام اقدام به نوسازی ناوگان هوایی و زمینی و ریلی کرد و همزمان با نوسازی ناوگان هوایی اقدامات نوسازی ناوبری فرودگاه‌ها هم انجام شد و ورود هواپیما‌های کوچک به ناوگان هوایی باعث رونق فرودگاه‌های شهر‌های کم برخوردار هم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی کوچی درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار روز سه شنبه هفته آینده مجلس قرار دارد، اما معتقدم این تاریخ باید به بعد از انجام سفر‌های نوروزی موکول شود.

وی به ایلنا گفت: تا کمتر از دو هفته دیگر سفر‌های نوروزی شروع می‌شود که وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی شقوق حمل و نقلی مسئولیت مدیریت سفر‌های نوروزی را بر عهده دارد و به طور قطع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در این شرایط به صلاح نیست.

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در آستانه سفر‌های نوروزی مسئولیت کنترل و نظارت جابه جایی‌ها و تردد مسافران زمینی، هوایی، دریایی و ریلی با وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: این ایام مهم‌ترین روز‌های کاری وزارت راه و شهرسازی است و نباید در روند انجام وظایف خللی ایجاد شود بنابراین معتقدم زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر باید تغییر کند.

رضایی کوچی با اشاره به عملکرد وزیر راه وشهرسازی در زمینه نوسازی ناوگان هوایی گفت: آقای آخوندی بلافاصله پس از امضای تفاهم نامه برجام اقدام به نوسازی ناوگان هوایی و زمینی و ریلی کرد که قرارداد‌های قابل توجهی هم با کشور‌های صاحب برند در حوزه تولید هواپیما و واگن منعقد شد.

وی افزود: همزمان با نوسازی ناوگان هوایی اقدامات نوسازی ناوبری فرودگاه‌ها هم انجام شد و ورود هواپیما‌های کوچک به ناوگان هوایی باعث رونق فرودگاه‌های شهر‌های کم برخوردار هم شد.

این نمانیده مجلس ادامه داد: کارنامه وزیر راه و شهرسازی در نوسازی ناوگان شقوق حمل و نقلی قابل قبول است و در مدت زمان کوتاه پسابرجام توانست اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام دهد.

نظر شما