شناسهٔ خبر: 50678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان کرمان انجام شد:

برگزاری جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی و کمیته خدمات حمل‌ونقل ستاد اجرایی سفر استان کرمان

جلسه در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ و آغاز سفرهای نوروزی، جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان و کمیته خدمات حمل‌ونقل ستاد اجرایی سفر شمال استان کرمان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی کرمان و سایر مدیران دستگاه‌های عضو شورای حمل‌ونقل برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این جلسه ضمن تأکید بر هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی جهت خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی گفت: امیدواریم همانند سال‌های گذشته با هماهنگی ادارات دیگر مانند اداره کل راهداری، پلیس‌راه، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دیگر ارگان‌ها سفرهای ایمن و تردد ترافیکی روانی را در مسیر راه‌های استان شاهد باشیم.

رئیس شورای حمل‌ونقل استان کرمان تأکید کرد: اعضای کمیته خدمات حمل‌ونقل استان گزارش اقدامات و برنامه‌های نوروزی خود را به کمیته خدمات سفر جهت اطلاع‌رسانی ارائه دهند.

وی درباره فعالیت‌های کارگاه‌های راهسازی اظهار کرد: کارگاه‌های راهسازی بر اساس بخشنامه‌ای که صورت گرفته برای تسهیل در سفرهای نوروزی هموطنان از تاریخ ۲۰ اسفندماه تا ۱۸ فروردین‌ماه سال ۹۷ تعطیل می‌شوند و عملیات ایمن‌سازی اطراف این کارگاه‌ها توسط پیمانکاران و نظارت دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد تا سفری ایمن و بدون حادثه در سفرهای نوروزی برای شهروندهای استانی و دیگر هموطنان داشته باشیم.

وی با بیان این‌که اعضای این جلسه از اداراتی هستند که خدمات گسترده‌ای در ایام تعطیلات نوروز دارند، گفت: بخش عمده‌ای از خدمات سفر، بر عهده دستگاه‌های عضو شورای حمل‌ونقل از جمله فرودگاه، راه‌آهن و... است.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان ضمن نگرانی از افزایش آمار تصادفات جاده‌ای خواستار توجه جدی به این موضوع شد تا مردم در ایام نوروز سفرهای ایمن توأم با آرامش داشته باشند.

در ادامه جلسه سایر اعضای شورا نیز ضمن ارائه گزارشی به آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفندماه اشاره کردند.

نظر شما