شناسهٔ خبر: 50680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان جنوبی انجام شد:

برگزاری اولین جلسه کمیته خدمات حمل‌ونقل ستاد سفرهای نوروزی ۹۷ خراسان جنوبی

ترافیک مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اولین جلسه کمیته خدمات حمل‌ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان با حضور اعضاء و به منظور برنامه‌ریزی و ساماندهی ارائه خدمات تشکیل و تبادل‌نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اولین جلسه کمیته خدمات حمل‌ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان با حضور اعضاء و به منظور برنامه‌ریزی و ساماندهی ارائه خدمات تشکیل و تبادل‌نظر شد.

شهامت افزود: با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان ریاست کمیته سفرهای نوروزی استان و به منظور هماهنگی، تبادل‌نظر، برنامه‌ریزی و ساماندهی ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و ارتقاء سطح کیفی و ایجاد بستر لازم برای جابجایی مطلوب مسافرین با حضور اعضاء کمیته تشکیل شد.

وی ادامه داد: کمیته یادشده از جمله کمیته‌های ده‌گانه ستاد هماهنگی خدمات مسافری نوروزی ۹۷ استان است که بر اساس دستورالعمل ابلاغی جابجایی مسافرین و ارائه خدمات با حضور اعضاء مشخص و مرتبط تعیین و انجام وظیفه می‌نماید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: این جلسه با حضور کلیه اعضاء خدمات‌رسان نوروزی و امدادی تشکیل شد که نسبت به ارائه برنامه‌های مربوطه اقدام نموده و مقرر شد پیگیری اجرایی شدن مصوبات توسط اعضاء اقدام گردد که از جمله مهمترین مصوبات موارد به استقرار امداد خودروی نوروزی، هماهنگی برنامه‌های اعضاء، برنامه‌ریزی نمایشگاه نوروزی کمیته حمل‌ونقل و ترافیک و نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای و هماهنگی جهت مشارکت اعضای کمیته در مانور اشاره کرد.

شهامت در پایان بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی که انجام خواهد پذیرفت بتوانیم شاهد ارائه خدمات مطلوب و بهتر نسبت به گذشته و همچنین ارتقاء سطح، رضایت مسافرین و گردشگران نوروزی باشیم.

لازم به توضیح است سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ استانی و سامانه ۱۴۱ کشوری جهت پذیرش هرگونه نارسائی و انتقاد و پیشنهاد، شکایت شهروندان در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، وضعیت راه‌ها، ناوگان حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده است.

نظر شما