شناسهٔ خبر: 50701 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

زیرسازی و آسفالت گرم ۱۰۴ کیلومتر راه روستایی در ایرانشهر طی سال ۹۶

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۴ کیلومتر از راه‌های روستایی جنوب سیستان و بلوچستان زیرسازی و آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان، ایوب کرد گفت: در شهرستان دلگان بیش از ۲۳ کیلومتر راه در ۴ روستا با جمعیت بالغ بر ۳۲۰ خانوار در شهرستان چابهار بیش از ۶۳ کیلومتر در ۲۵ روستا و با جمعیت بالغ بر هزار و ۷۰۰ خانوار در قصرقند، بیش از ۱۱ کیلومتر در یک روستا با جمعیت بیش از ۷۰ خانوار و در کنارک بیش از ۷ کیلومتر در یک روستا با جمعیت بالغ از ۹۵ خانوار زیرسازی و آسفالت شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۵ کیلومتر از راه روستایی حوزه استحفاظی این اداره کل آماده زیرسازی و آسفالت است که در چابهار ۱۲ کیلومتر، در کنارک ۸ کیلومتر، در سرباز ۱۲ کیلومتر و در قصرقند بیش از ۱۵ کیلومتر آماده زیرسازی و آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال ۹۶، بیش از ۱۷ کیلومتر از راه‌های روستایی در این حوزه مورد عملیات ترانشه برداری و خاک‌برداری و بازگشایی قرارگرفته است که در نیکشهر ۱۰ کیلومتر، در ایرانشهر ۲ کیلومتر و در قصرقند ۵ کیلومتر بازگشایی شده است.

وی افزود: برای اجرای پروژه راه‌های روستایی، امسال ۶۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه و برای ۹۸۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال شده است و همچنین ۱۱۸۵ خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار شده است.

نظر شما