شناسهٔ خبر: 50708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی عملیاتی یک‌ماهه صورت گرفت:

جمع‌آوری ۱۵۰۰ کامیون پسماند از محور چیتگر

جمع آوری پسماند رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهریار –قدس گفت: طی عملیاتی یک‌ماهه با همکاری فرمانداری شهر قدس و شهرداری شهر قدس بالغ بر ۱۵۰۰ کامیون انواع پسماند از حریم را جمع‌آوری و حمل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، سعید عالمی کمالپور رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهریار –قدس با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه کمی و کیفی حریم راه محور چیتگر و زیباسازی ورودی شهر قدس طی عملیاتی یک‌ماهه با همکاری فرمانداری شهر قدس و شهرداری شهر قدس بالغ بر ۱۵۰۰ کامیون انواع پسماند از حریم را جمع‌آوری و حمل شد.

وی افزود: این اداره با بهره‌گیری از نیروی انسانی و امکانات راهداری موجود، فعالیت‌های وسیعی را در زمینه تسطیح و رگلاژ به مسیری به طول ۵/۵ کیلومتر و در اجرای طرح کمربند سبز در محور چیتگر ۸۰۰۰ نهال در این مسیر کاشته شد که از طرف فرماندار شهرستان قدس لوح تقدیری به رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهریار و قدس اهدا گردید.

عالمی گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای سیستم روشنایی پل کفش ملی به طول ۸۰۰ متر توسط اداره عملیاتی شد و ایمنی اول محور چیتگر ارتقاء یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهریار –قدس عنوان کرد: در راستای تردد ایمن و روان وسایط نقلیه از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۰ علائم اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی و ۵۵۰ عدد استوانه ایمنی و کاشن تانک و... در این شهرستان نصب شده است.

نظر شما