شناسهٔ خبر: 50713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی انجام شد:

نصب تابلوهای اطلاعاتی در محور سبزوار - شاهرود

مهدی رحمتی رئیس اداره راهداری شهرستان سبزوار گفت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و در راستای اطلاع رسانی و هدایت ایمن خودروها به دوربرگردان‌های محور سبزوار – شاهرود و بالعکس تابلوهای تهیه شده توسط اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی در حال نصب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، مهدی رحمتی با اعلام خبر فوق افزود: این تابلوها در مساحت ۱۲۵ مترمربع تهیه گردیده که هزینه آن بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال است و هزینه نصب این تابلوها حدود ۳۵۰ میلیون ریال با امکانات اداره راهداری شهرستان سبزوار در حال انجام است.

وی افزود: عدم وجود این تابلوها جهت اطلاع رسانی در قبل از دوربرگردان‌های محور سبزوار – شاهرود و بالعکس باعث وقوع حوادث ناگواری می‌گردید که علیرغم محدودیت منابع مالی، در سال ۹۶ در دستور کار این اداره قرار گرفت و خداوند را شاکریم که توانستیم تا قبل از شروع سفرهای نوروزی اقدام به نصب تعدادی از آن‌ها نماییم.

رحمتی با بیان وضعیت محور سبزوار شاهرود گفت: محور مذکور با توجه به یکنواختی در طول مسیر، متأسفانه جزء پرحادثه‌ترین محورهای کشور بوده که قطعاً با افزایش ایمنی این محور کاهش تصادفات و تلفات را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه راهداران به عنوان سفیران آرامش در راه‌ها در تمام مدت سال و در مدت سفرهای نوروزی با حضوری پررنگ‌تر در کلیه مسیرهای شهرستان‌های سبزوار و داورزن حضور فعال و شبانه‌روزی خواهند داشت گفت: امسال با توجه به افزایش تدابیر ایمنی و ارتقا مباحث ایمنی در راه‌های شهرستان، قطعاً شاهد کاهش حوادث و اتفاقات ناگوار جاده‌ای خواهیم بود.

نظر شما