شناسهٔ خبر: 50723 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان تهران انجام شد:

آزادسازی ۸۷۵۰ میلیارد ریال اراضی دولتی استان تهران در سال ۹۶/ اخذ سند به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد ریال در پاکدشت

سند تک برگی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۸۷۵۰ میلیارد ریال ارزش اراضی ملی رفع تصرف شده توسط یگان حفاظت از اراضی طی سال ۹۶ خبر داد، این در حالیست که به گفته رئیس راه و شهرسازی پاکدشت سه فقره سند تحصیل اراضی به مساحت ۱۱ هکتار در این شهرستان اخذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، محمدنادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: طی سال ۹۶ یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و مدیریت املاک و حقوقی این استان با یک همکاری منسجم موفق به رفع تصرف ۶/۲ میلیون مترمربع از اراضی دولتی شده‌اند.

وی همچنین گفت: ۵۹۱ مورد رفع تصرف و ۲۱ مورد اجرای احکام و همچنین ۴۰ مورد ابلاغ قضایی دستاورد اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سال ۱۳۹۶ بوده است.

محمدزاده در پایان از آمادگی و برنامه‌ریزی اداره حقوقی و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در نوروز امسال خبر داد و گفت: آرایش نیروهای یگان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین وجیه الله سلطانی صبور رئیس راه و شهرسازی پاکدشت گفت: ارزش سه فقره سند اخذ شده در این شهرستان ۲۰۰۰ میلیارد بوده است، وی همچنین از اخذ ۱۲۰۰ فقره سند تک‌برگ (تحصیل اراضی) خبر داد و افزود: در نوروز امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همراه با یگان حفاظت از اراضی از اراضی ملی این شهرستان با شدت و حدت مراقبت و دفاع خواهد شد.

نظر شما