شناسهٔ خبر: 50749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

اجرای ۳ پروژه ساختمان عمومی و دولتی استان گلستان

پروژه ساختمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از اجرای ۳ پروژه ساختمان‌های عمومی و دولتی با اعتباری بیش از ۵۸ میلیارد و سیصد و ده میلیون ریال در استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در بازدید از ساختمان در حال ساخت فرمانداری شهرستان رامیان با اعلام این خبر افزود: پروژه احداث ساختمان فرمانداری مراوه‌تپه با زیربنای ۱۱۵۰ متر از محل اعتبارات سال ۹۵ با انعقاد قرارداد بالغ بر ده میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در مرحله محوطه‌سازی است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه احداث ساختمان اداری بهزیستی در گرگان با ۲۰۷۵ مترمربع زیربنا با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی از دیگر پروژه‌هایی است که در سال ۹۶ در حال انجام است.

محبوبی مبلغ قرارداد پروژه فوق را بیست و پنج میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: احداث ساختمان فرمانداری رامیان با مساحت ۱۲۵۰ مترمربع در یک طبقه روی همکف از دیگر پروژه‌هایی است که  امسال توسط این اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و مبلغ قرارداد بیش از بیست و دو میلیارد ریال در حال اجراست.

وی اظهار امیدواری کرد، در صورت تخصیص اعتبار پروژه‌های ذکر شده تا سه‌ماهه اول سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

شایان ذکر است در بازدید از ساختمان در حال ساخت فرمانداری رامیان مهندس سالاری فرماندار شهرستان و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند.

نظر شما