شناسهٔ خبر: 50842 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

اولین و دومین شماره دو هفته‌نامه بایندر؛

مرد راه منتشر شد

پوستر دومین شماره دو هفته نامه بایندر تحت عنوان مشخص مرد راه با بازخوانی اقدامات وزیر راه و شهرسازی در حوزه راه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در دومین شماره دو هفته نامه بایندر علاوه بر اخبار روز حوزه بنادر و دریانوردی، گزارش و تحلیل‌هایی تحت عناوینِ نوسازی ناوگان اولویت ایران، افتتاح نخستین بندر اقیانوسی و افزایش ظرفیت بنادر کشور، جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و فعال‌سازی دیپلماسی و همچنین توسعه فناوری و دستیابی به دولت الکترونیک قابل دسترسی و مطالعه است.

همچنین، در این دو هفته‌نامه گزارشی تحت عنوان ۶ دلیل برای اینکه نمایندگان مجلس دوباره به آخوندی اعتماد کنند تحت عنوان مرد راه منتشر شده است. در بخشی از این گزارش آمده است: «با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد مورخ ۱۳۹۶.۵.۲۹ مجلس شورای اسلامی جنابعالی به سمت وزیر راه و شهرسازی منصوب می شوید تا با به کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و الویت‌ها و ماموریت‌ های ابلاغی رئیس جمهور اقدام نمایید.» این بخشی از حکم دکتر روحانی به عباس آخوند است. وزیری که تابستان امسال با ۱۸۸ رای موافق، سکان مدیریت همه راه های کشور را به دست گرفت. اما درست ۲۰۵ روز بعد از آن قرار است برای بار سوم در طول دو دولت یازدهم و دوازدهم، مقابل بهارستان‌نشین‌ها قرار بگیرد تا پاسخگوی سوال‌های آنها باشد. دلایل استیضاح اما هرچه باشد، کارنامه آخوندی در طول این دو دولت نشان داده که صلاح مردمانی که وکلای آنها به نمایندگان سپرده شده در ابقای این وزیر پرتلاش در راس مدیریت راه‌ها و شهرهای کشور است.

همچنین در این دو هفته‌نامه اینفوگرافی تهیه شده است که نشان دهنده فعالیت هایی است که بخشی از آنها انجام شده و بخش دیگری نیز در دست انجام قرار دارد.

نظر شما