شناسهٔ خبر: 50872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

۱۰۷ کیلومتر از باندهای دوم خراسان جنوبی آماده آسفالت است

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۱۰۷ کیلومتر از باندهای دوم و بزرگراه‌های خراسان جنوبی آماده آسفالت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری در توضیح این خبر گفت: ۱۰۷ کیلومتر آماده آسفالت در دو کریدور مهم و حیاتی و پرتردد استان قرار دارد که با تأمین قیر و تکمیل پروژه کاهش چشمگیری در تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گذشته قیر موردنیاز برای اجرای پروژه‌ها به صورت رایگان تأمین می‌شد و این در حالی است که از چند ماهی است که قیر رایگان تأمین نشده است.

وی افزود: از ابتدای امسال ۱۱۸ کیلومتر از باندهای دوم استان آسفالت شد که ۴۸ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفت و ۷۰ کیلومتر دیگر هم در حال انجام عملیات خط‌کشی و نصب علائم است.  

وی یادآور شد: هفته گذشته در محور دیهوک به راور ۱۷ کیلومتر زیر بار ترافیک رفت و ۱۵ کیلومتر دیگر هم در مرحله نصب علائم و خط‌کشی قرار دارد.

به گفته وی در محور بیرجند- قاین سه کیلومتر، بیرجند – زاهدان هفت کیلومتر، طبس – خور ۱۳ کیلومتر، سه‌راهی روم به آفریز ۱۲ کیلومتر، محور اسدیه به بیرجند دو کیلومتر و محور طبس - یزد شش کیلومتر آسفالت شده و در حال تکمیل و نصب علائم و خط‌کشی است که در صورت تأمین اعتبار لازم تکمیل و بازگشایی خواهد شد.

نظر شما