شناسهٔ خبر: 50931 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه رشت خبر داد:

افتتاح ۲ مسير هوايی جديد در فرودگاه رشت طی سال ۹۶/ بهسازی سایت كمك ناوبری فرودگاه

فرودگاه رشت مدیرکل فرودگاه رشت با اشاره به اینکه سال ۹۶ دو مسیر هوایی جدید به مقصد قشم و تبریز راه اندازی شد، از برنامه ریزی برای ادامه روند افزایش پروازهای فرودگاه رشت در سال آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران غلامرضا كریم آقایی عنوان كرد: سال ۹۶ دو مسیر هوایی جدید به مقاصد قشم و تبریز را  راه اندازی كردیم و به افزایش ۲۶ درصدی پروازها منجر شد.

مدیركل فرودگاه رشت همچنین با بیان اینكه امسال سایت كمك ناوبری فرودگاه رشت بهسازی شد، افزود: پروژه مخزن آب شرب فرودگاه انجام شده و محوطه سازی نیز به پیشرفت ۴۰ درصدی رسیده است. از دیگر اقدامات مهم انجام شده دراین فرودگاه می توان به تكمیل ساختمان حراست اشاره كرد.

وی همچنین اولویت برنامه های فرودگاه رشت را در سال آتی افزایش پروازها و استریپ سازی عنوان كرد و گفت: مطالعات زهكشی استریپ سازی انجام شده و به زودی مناقصه آن برگزار می شود.

کریم‌ آقایی با بیان اینکه اکنون ۹۰ سورتی پرواز در هفته به مقاصد تهران، مشهد، بغداد، شیراز، عسلویه، تبریز، کیش، قشم، تبریز و اهواز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برقرار است، تاکید کرد: تلاش است پروازهای بیشتری در فرودگاه رشت برقرار شود./

نظر شما