شناسهٔ خبر: 51025 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

وزارت راه و شهرسازی در خدمت مردم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری است/ احداث ۴۹ بندر چندمنظوره با اعتبار ۵۱۰ میلیارد تومان

آخوندی در جمع وزیر راه و شهرسرسازی با اشاره به این مطلب که ۴۹ بندر چند منظور با اعتبار ۵۱۰ میلیارد تومان در حال ساخت است، گفت: توریسم و گردشگری به محور توسعه در جزایر کیش، قشم،‌ هنگام و هرمز تبدیل شده است و وزارت راه و شهرسازی در خدمت مردم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی امروز ۲۵ اسفندماه در حاشیه بهره برداری از چند طرح توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی در جنوب کشور در جمع خبرنگاران گفت: برای فعال شدن بنادر کوچک در کنار بنادر بزرگ همچون بندر شهید رجایی، ‌۴۹ بندر چندمنظوره با اعتبار ۵۱۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی افزود: از این تعداد ۲۹ بندر چندمنظوره در استان هرمزگان قرار دارد.

وی با اشاره به اين نکته كه بنادر فوق کمک موثری در جهت افزایش درامدهای محلی و ایمنی و ارتقا خدمات دارند،‌ گفت: برای ایام نوروز، ۹ اسکله نصب‌سریع را در حال ساخت داریم که تا پایان سال ۷ اسکله آن به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: امدواریم بتوانیم علاوه بر بحث بار در خلیج فارس و بنادر جنوبی به حمل‌ونقل مسافری توجه ویژه‌تری شود.

آخوندی خاطرنشان کرد: توریسم و گردشگری به محور توسعه در جزایر کیش، قشم،‌ هنگام و هرمز تبدیل شده است و وزارت راه و شهرسازی در خدمت مردم برای توسعه زیراخت‌های گردشگری است.

نظر شما