شناسهٔ خبر: 51078 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عابدزاده مطرح کرد؛

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافران نوروزی/ استقرار نمایندگان شرکت‌های هوایی در فرودگاه‌های کشور

عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به اهمیت ارائه خدمات مطلوب هوایی به هموطنان در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران هوایی در تعطیلات نوروزی ۹۷ نسبت به سال ۹۶ بین ۹ تا ۱۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی عابدزاده امروز شنبه اظهار کرد: براساس آمارها، نوروز ۹۶ نزدیک به چهار میلیون نفر در مسیر‌های داخلی و خارجی جابه جا شدند.

معاون وزیر راه وشهرسازی درباره اقدامات انجام شده برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نیز گفت: برای افزایش رضایت‌مندی هموطنان در تعیلات نوروزی همه شرکت‌های هوایی ملزمند نمایندگان خود را در فرودگاه‌های کشور مستقر کنند تا در صورت نیاز پاسخگوی مسافران باشند.

عابدزاده افزود: سازمان هواپیمایی کشوری همچنان بر انجام پرواز‌های ایمن و مطلوب نظارت دارد و همه شرکت‌های هوایی نیز در تلاشند در این روز‌ها خدمات مناسبی را به مسافران ارادئه دهند.

به گزارش ایرنا، وزارت راه و شهرسازی برای سفر‌های نوروزی ۹۷ از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ماه، همه دست اندرکاران حمل ونقل هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی را ملزم کرده تا در این روز‌ها همه تلاش کنند خدمات‌رسانی کامل به مسافران نوروزی صورت گیرد.

نظر شما