شناسهٔ خبر: 51118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزاد دوار خبر داد:

تشکیل جلسه کمیته تخصصی مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی در راه و شهرسازی استان تهران

امیرحسین آزاد دوار رئیس اداره بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی تهران از تشکیل کمیته تخصصی ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، امیرحسین آزاد دوار با اعلام این خبر گفت: در جلسه مذکور ضمن تبیین ماموریت و اهداف تشکیل کمیته تخصصی ایمن سازی و مقاوم سازی به نمایندگی از معاونت‌های اداره کل با توجه به تخصص هر کدام از اعضاء تقسیم کار شد و مقرر گردید جلسات مذکور به صورت هفتگی برگزار شود.

آزاد همچنین در ادامه گفت: هر یک از اعضاء موظف شدند با توجه به مخاطرات بالقوه و بالفعل در ساختمان‌های ستادی اداره کل و با توجه به برنامه اقدام و عمل تعریف شده نسبت به احصاء الزامات در مقابل هر یک از مخاطرات، تعیین وضعیت ساختمان‌ها، ارائه راهکار‌های مقاوم سازی یا ایمن سازی و تخمین هزینه‌ها اقدام نمایند.

در این جلسه آقایان صالحی و حسینی از حوزه توسعه منابع به ارائه پاورپوینتی از تجربیات و اقدامات گذشته در خصوص ایمن‌سازی ساختمان‌های اداره کل پرداختند.

رئیس اداره بحران و پدافند غیرعامل در پایان از بیانیه جامع و یک طرح اضطرار برای هر یک از ساختمان‌های اداره کل مطابق با برنامه زمانی تعیین شده در بهار سال ٩٧ خبر داد.

نظر شما