شناسهٔ خبر: 51155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه فرا رسیدن سال نو صورت گرفت:

اعزام کاروان راهیان نور کارکنان و بسیجیان راه و شهرسازی گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

راهیان نور صبح امروز ۹۰ نفر از کارکنان و بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی گیلان، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، صبح امروز ۹۰ نفر از کارکنان و بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی گیلان، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

در این مراسم احمد پور مقدم فرمانده پایگاه بسیج اداره کل راه و شهرسازی گیلان با ابراز خرسندی از این حرکت فرهنگی گفت: این سفر معنوی در راستای ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، کاروان زیارتی راهیان نور به منطقه جنوب کشور با حضور کارکنان و بسیجیان صورت خواهد پذیرفت.

وی یادآور شد: کاروان راهیان نور این اداره کل به مدت ۶ روز از کلیه مناطق عملیاتی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس بازدید و از نزدیک با رشادت‌ها و فداکاری‌های بزرگ‌مردان حماسه و ایثار آشنا خواهند شد.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز با حضور در جمع کارمندان این اداره کل ضمن بدرقه آنان، با تأکید بر حضور با بصیرت در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: ما همواره وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه‌داریم و فراهم کردن شرایط برای حضور در مناطق جنگی بخشی از رسالت ما را به انجام می‌رساند و از این طریق می‌توانیم پیام شهدا را به خانواده‌ها به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

لازم به ذکر است در مراسم بدرقه این کاروان، سرهنگ حبیبی جانشین سپاه مرکزی ناحیه رشت، سرهنگ محسنی پور مسئول حوزه شهید چمران سازمان بسیج کارمندان استان گیلان مهندس خاوری مدیرکل و جمعی از مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند.

نظر شما