شناسهٔ خبر: 51177 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آدم‌نژاد خبر داد:

انجام روزانه ۱۵۳ پرواز در فرودگاه‌ امام خمینی در تعطیلات نوروز/ بازگشایی پارکینگ مسقف فرودگاه با ظرفیت پذیرش ۱۲۰۰ خودرو/ آغاز بهسازی ترمینال ۱ با راه‌اندازی ترمینال سلام

آدم نژاد در جمع مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از افزایش ۱۰ درصدی پذیرش مسافر و پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه امام خبر داد و گفت: امسال نسبت به ایام نوروز سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی در ظرفیت پذیرش مسافر و پروازهای ورودی و خروجی داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از ترمینال مسافری فرودگاه امام در جمع خبرنگاران گفت: پارکینگ مسقف فرودگاه در آستانه تعطیلات نوروزی سال ۹۷ با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران با ظرفیت ۱۲۰۰ دستگاه خودرور پس از چند ماه بسته بودن بازگشایی شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در نرخ خدمات پارکینگ در فرودگاه امام طی نوروز سال ۹۷ نخواهیم داشت گفت: توصیه ما به مردم آن است به دلیل حجم بالای تردد در این ایام در حد توان برای رفت و آمد به فرودگاه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی همچنین از افزایش ۱۰ درصدی پذیرش مسافر و پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه امام خبر داد و گفت: امسال نسبت به ایام نوروز سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی در ظرفیت پذیرش مسافر و پروازهای ورودی و خروجی داریم.

آدم‌نژاد درخصوص گره‌های ترافیکی موجود در مسیرهای ورودی و خروجی فرودگاه حضرت امام نیز گفت: در این بخش نیز سعی کردیم تا با بازگشایی مسیر و تفکیک مسیرهای وسایل حمل و نقل عمومی با خودروهای شخصی دسترسی آنان به فرودگاه را تسهیل و آسایش آن‌ها را فراهم کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اصلاح تسمه‌های نقاله اظهار داشت: در حال حاضر تمام ۶۰ گیت چک‌ این فرودگاه امام امسال فعال شده و از ایجاد صف‌های طولانی برای مسافران جلوگیری می‌کند.

آدم‌نژاد با اشاره به توزیع پروازها در ساعات مختلف شبانه روز اظهار داشت: با همکاری همکاران ما در بخش TOC پروازها در ساعات مختلف شبانه‌روز توزیع می‌شود و قرار بر این است که به طور میانگین ۶ الی ۸ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام انجام شود.

وی در ادامه با تأکید براینکه در ایام نوروز ۹۷ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در غرفه‌هاو بخش‌های تجاری فرودگاه ، پارکینگ و تاکسی‌ها اعمال نخواهد شد گفت: تلاش داریم تا ترمینال سلام را تابستان سال ۹۷ با ظرفیت پنج میلیون مسافر به افتتاح رسانده و بخشی از ترمینال ۱ را با هدف آغاز عملیات نوسازی و بهسازی این بخش به ترمینال سلام منتقل کنیم.

آدم‌نژاد در پایان تعداد پروازهای روزانه این فرودگاه در ایام پروازهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۸ فروردین‌ماه را ۱۴۰ تا ۱۵۳ پرواز اعلام کرد./

نظر شما