شناسهٔ خبر: 51180 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عصر امروز صورت گرفت؛

حضور وزیر راه و شهرسازی در راه‌آهن تهران و صحبت با مسافران نوروزی/ ابراز رضايت شهروندان از خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل ریلی

بازدید وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز ضمن بازدید از ایستگاه راه‌آهن تهران ضمن تبریک سال نو به مسافران نوروزی، جویای میزان رضایت مسافران از خدمات ارائه شده برای سفرهای نوروزی ۹۷ شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزير راه و شهرسازي پس از بازديد از روند خدمات‌دهي در فرودگاه امام خمینی(ره) عازم ایستگاه راه‌آهن تهران شد و در مراسم ورود واگن‌های مسافری به ناوگان ریلی در راستای ارتقاء خدمات مسافری حضور يافت.

آخوندی با حضور در سالن مسافری و سکوهای پذیرش و اعزام قطار ضمن گفتگو با مسافران و تبریک سال نو، جویای میزان رضایت آنها از کیفیت خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف و زمان‌بندی حرکت و قیمت بلیت قطارها شد.

مسافران نیز در مقابل به سوالات وزیر راه و شهرسازی پاسخ داده و انتقادات و پیشنهادات و همچنين رضايتمندي خود در خصوص اقدامات و خدمات ارائه شده را مطرح کردند.

شایان ذکر است، برخی از مسافران از وزیر راه و شهرسازی به خاطر تمهیدات و خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل ریلی برای سفرهای نوروزی ۹۷ تشکر کردند.

نظر شما