شناسهٔ خبر: 51185 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان در فرودگاه اهواز

جلسه مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان خوزستان و اقوام مختلف در نوروز ۹۷، تفاهم نامه همکاری نوروزی میان اداره کل فرودگاه های استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، شرکت ساب خوزستان و انجمن سفیران گردشگری خوزستان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خوزستان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان در این باره گفت: بر این اساس نوروز امسال شاهد برنامه های متنوعی در حوزه میراث و گردشگری با محور معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و صنایع دستی خوزستان و اقوام مختلف در فرودگاه اهواز باشیم.

وی افزود: در سال های پیش نیز برنامه های ویژه ای توسط شرکت ساب خوزستان  و انجمن سفیران گردشگری  و اداره میراث فرهنگی اهواز برگزار شد  و در سال جدید نیز به نحوی مطلوب تر از گذشته در خدمت مهمانان و گردشگران نوروزی ۹۷ خواهیم بود.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه بر اساس دستور مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران درباره استقبال از مسافران و گردشگران و اجرای برنامه های متنوع ویژه نوروز در فرودگاه منعقد شد.

نظر شما