شناسهٔ خبر: 51280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقبال از كاربران جاده‌ای طبق برنامه‌های زمانبندی و اعلام شده در ایام نوروز

مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های عمرانی ساخت و توسعه راه‌ها با اولویت راه‌های شریانی و اصلی طبق برنامه‌های زمانبندی و اعلام شده در ایام نوروز آماده استقبال از کاربران جاده‌ای خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد : بعضی از پروژه‌ها به منظور سهولت در تردد مخصوصا کاهش بار ترافیکی مورد مطالعه قرار گرفته و اجرایی شده که البته تمام تلاش ضمن سرعت بخشی به عملیات ساخت با در نظر گرفتن اعتبارات ، بر این بوده که سفرهای ایام بهاری  پیش رو را هم پوشش دهد.

وی ادامه داد: روزهای آتی تا پایان تعطیلات ایام پر زحمت همکاران راهدار، پلیس ، اورژانس ، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان است و به همین منظور از پرسنل راه و شهرسازی استان خواست در صورت نیاز ، نهایت  تعامل و همکاری را با دیگر دستگاه‌ها داشته باشند.

شریفی البته به ناظران و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی هم تاکید کرد : ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده از علائم هشدار دهنده در محل اجرای پروژه‌ها،  که عملا به واسطه شروع سفرها به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، متوقف می‌شود، دستگاه های مستقر در محل هم آماده باش برای ارائه خدمات به همکاران راهداری در صورت نیاز باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، در ادامه ضمن اشاره به فرهنگ اصیل و البته مهمان نواز این کهن دیار و برشمردن مراکز آثار تاریخی و اماکن تفریحی ، بازارچه‌های مرزی و طبیعت بکر و چشم نواز کرمانشاه ، گفت: کرمانشاه و کرمانشاهیان هر ساله بیش از پیش آماده میهمان نوازی از هموطنان عزیز می‌باشد.

نظر شما