شناسهٔ خبر: 51318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ۸درصدی تردد در محورهای مواصلاتی لرستان

جاده لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: میزان تردد در روز ۲۹اسفند ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با آغاز سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان هستیم به طوری که ۶۲ دستگاه ترددشمار موجود در راههای استان در روز ۲۹اسفند تردد، بیش از ۳۸۸هزار و‌ ۸۹۹ وسیله نقلیه را ثبت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸درصد افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ۱۰.۲۳درصد تردد در این روز سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است، گفت: اوج تردد ۲۹ اسفند بین ۱۱ تا ۱۲ پیش از ظهر و متوسط سرعت ۸۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

شرفی اظهار کرد: بیشترین سرعت وسایل نقلیه به ترتیب در محورهای الشتر- سه راهی الشتر با ۹۳.۵ کیلومتر، محور فیروزآباد- نورآباد ۹۳ و بروجرد- بیرانشهر با ۹۲.۵کیلومتر ثبت گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد:  محورهای سه راهی چالانچولان(بروجرد) - خرم آباد، بروجرد- سه راهی چالانچولان و  توره - بروجرد به ترتیب بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند و در محورهای بروجرد- بیرانشهر، بیرانشهر- بروجرد و سه راهی نورآباد- نهاوند کمترین میزان تردد ثبت شد.

نظر شما