شناسهٔ خبر: 51319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجليل از برگزيدگان مسابقات و خادمان ترويج فرهنگ نماز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان

تجلیل همزمان با ميلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) در مراسمي با حضور عباس شرفي مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان از برگزيدگان مسابقات كتابخواني و نقاشي با موضوع نماز و خادمان ترويج فرهنگ نماز اين اداره كل تجليل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان، در اين مراسم از ۱۰برگزديده مسابقه كتابخواني با موضوع محتواي كتاب "پرتوي از اسرار نماز" حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي با اهداءلوح سپاس و جوايز فرهنگي تقدير بعمل آمد.

همچنين نفرات برتر مسابقه نقاشي با موضوع نماز كه در گروه سني كودك و نوجوان براي فرزندان كاركنان اين اداره كل برگزار شد با اهدای هدايای فرهنگيی مورد تجليل قرار گرفتند.

اين آيين تجليل با قدرداني مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان از فعالان و خادمان ترويج فرهنگ نماز اين اداره كل آقايان؛ عارف امرايي، سامان نعمتي، مسعود پارسا، ابراهيم احمدي‌فرد و رضا عبدي پايان يافت.

لازم به ذكر اينكه برگزاري اين مسابقات و چندين برنامه فرهنگي، مذهبي و هنري ديگر تنها بخشي از عملكرد روابط عمومي و شوراي فرهنگي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان در سال ۹۶ بوده است.

نظر شما