شناسهٔ خبر: 51331 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آخرین آمار امداد رسانی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی

هلال احمر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام یک هزار و ۶۰۹ عملیات امداد و نجات از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه سال جاری، اظهار کرد: در این مدت ۸ هزار و ۶۳۶ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمات امدادی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، مرتضی سلیمی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ساعت ۶ صبح امروز (سوم فروردین ماه)، گفت: در این مدت ۸ هزار و ۶۳۶ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور امدادرسانی شدند که از این تعداد یک هزار و ۵۷ نفر نجات یافته، ۷۴۲ تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، به علاوه ۵ هزار و ۵۷۵ نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری هموطنان، بیان کرد: یک هزار و ۹۱۶ نفر از هموطنان اسکان داده شدند که از این تعداد ۴۹۵ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند. یک هزار و ۴۲۱ تن از مسافران نوروزی نیز در پایگاه های هلال احمر اسکان داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اشاره کرد و یادآور شد: ۱۵۷ مورد عملیات رهاسازی در هشت روز گذشته انجام شد و بر این اساس ۲۷۷ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

نظر شما