شناسهٔ خبر: 51344 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بزرگترین پایانه گردشگری دریایی کشور/ نظارت بر روند تردد به جزایر قشم و هرمز/ بازدید از سامانه فروش بلیت الکترونیکی

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی در چهارمین روز از سال ۱۳۹۷ با حضور در استان هرمزگان از نحوه خدمت رسانی به گردشگران و مسافران دریایی در بندر شهیدحقانی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در بندر شهید حقانی بندرعباس (بزرگترین پایانه گردشگری دریایی کشور) که با هدف نظارت برخدمت رسانی به مسافران نوروزی صورت می گیرد، شخصا و به صورت مستقیم نحوه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران دریایی در مرکز استان هرمزگان را مورد ارزیابی قرار داد و از روند ترددهای مسافری از بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد جزایر قشم و هرمز بازدید کرد.

راستاد ضمن بازدید از بخش های مختلف بزرگترین بندر مسافری کشور، پایش فعالیت مهمانداران شناورهای مسافری و بازدید از سامانه فروش بلیت الکترونیکی به صورت چهره به چهره با تعدادی از مسافران دریایی که از طریق شناورهای پیشرفته عازم جزایر قشم و هرمز بودند، گفت و گو کرد.  

گفتنی است مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه به بنادر مسافری و اسکله های گردشگری قشم؛ جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس سفر و بر نحوه فعالیت مربوط به گردشگری دریایی و چگونگی خدمات رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران این جزیره زیبا نظارت می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در آخرین برنامه روز نخست سفر خود به استان هرمزگان، به جزیره هنگام سفر می کند تا نحوه خدمات رسانی به گردشگران را در این منطقه مورد ارزیابی و پایش قرار دهد.

در این بازدید، منصور آرامی؛ معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، اله مراد عفیفی پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اعضای کمیته حمل و نقل دریایی ستاد تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان و جمعی دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

این درحالی است که ظهر امروز جلسه ستاد تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان به ریاست مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور(بندر شهید حقانی)   برگزار شد.  

با توجه به اینکه استان هرمزگان پرترددترین مسیر دریایی کشور است، معاون وزیر راه و شهرسازی در اولین سفر نوروزی خود این استان را انتخاب کرده است و در روزهای آتی از سایر اسکله های مسافربری کشور نیز بازدید می کند.

نظر شما