شناسهٔ خبر: 51394 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در جزیره کیش صورت گرفت؛

نشست مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با فعالان جامعه دریایی غرب هرمزگان/ قول مساعد برای پیگیری مطالبات فعالان دریایی و بندری چارک

دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن دیدار با فعالان صنعت حمل و نقل دریایی و جامعه بندری و دریایی "چارک"، نسبت به پیگیری درخواست و مطالبات آن‌ها قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر (یکشنبه- ۵ فروردین) خود از جزیره کیش به بندر مسافری چارک، از بخش‌های مختلف این بندر مسافری و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی بازدید و با فعالان صنعت حمل و نقل دریایی این منطقه دیدار کرد.

وی همچنین در نشستی با حضور فعالان دریایی و بندری چارک در جریان مسایل، نقطه نظرات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست می توان به درخواست صدور مجوز برای فعالیت تجاری در بندر چارک، مساعدت به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی و رونق وضعیت معیشتی ساحل نشینان این منطقه اشاره کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه این نشست صمیمی ضمن تشریح سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی، نسبت به پیگیری درخواست ها و تحقق مطالبات جامعه دریایی و بندری غرب هرمزگان که قابلیت اجرایی دارند قول مساعد داد.

نظر شما