شناسهٔ خبر: 51409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان ایلام صورت گرفت:

بررسی آخرین وضعیت ایمنی و تردد محورهای ارتباطی استان ایلام

نشست آخرین وضعیت ایمنی و تردد محورهای ارتباطی استان ایلام در نشست مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و فرمانده پلیس‌راه استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن دیدار با فرمانده پلیس‌راه استان و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بررسی آخرین وضعیت تردد و ایمنی محورهای مختلف استان پرداخت.

میرجعفریان با اشاره به گزارشات فرمانده پلیس‌راه استان و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این دیدار به کاهش تلفات جاده‌ای استان از شروع سفرهای نوروزی تاکنون نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و این مهم را حاصل تفاهم و هم‌دلی و اقدامات تمامی دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها و همچنین ارتقاء فرهنگ رانندگی دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و زحمات تمامی این دستگاه‌ها شاهد هیچ حادثه‌ای در محورها نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف وزارت راه و شهرسازی را سفر ایمن برای تمامی هموطنان عزیز عنوان کرد و از طرف دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک سال نو از زحمات همه دست‌اندرکاران راهداری و ایمنی و پلیس‌راه تقدیر کرد.

نظر شما