شناسهٔ خبر: 51422 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

ضرورت توسعه گردشگری دریایی با کمک بخش خصوصی/ گردشگری دریایی در سطح ملی تبلیغ شود

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مردم ایران توصیه کرد در کنار بازدید از کوه و جنگل، از دریا، سواحل و بنادر زیبای کشور در شمال و جنوب نیز دیدن کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین نیاز آذری، در ارتباط با ضرورت توسعه گردشگری دریایی و اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه، اظهار کرد: حق طبیعی مردم ایران است که از مواهب و نعمت های خدادادی در تمامی نقاط کشور به ویژه بنادر شمالی و جنوبی بهره مند شوند و مسئولان در این راستا وظیفه دارند که زیر ساخت‌ها و شرایط لازم را جهت فراهم کردن رفاه و ایمنی حال مسافران و گردشگران به وجود آورند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی ادامه داد: در ایام نوروز سال ۹۷ برنامه های متفاوت و ویژه ای توسط سازمان بنادر و دریانوردی در بحث گردشگری دریایی در نظر گرفته شده است تا مردم بتوانند از نعمت های خدادادی در بنادر شمالی و جنوبی کشور استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران دارای سواحل و بنادر زیبایی است که مردم می توانند اوقات تفریحی خود را در این نقاط سپری کنند، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی باید با کمک بخش خصوصی زیرساخت های لازم و کافی را جهت توسعه گردشگری دریایی در سواحل و بنادر  کشور ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ابزارهای توسعه گردشگری استفاده از رسانه ها و تبلیغات برای شناخت هر چه بیشتر سواحل و بنادر کشور است، بیان کرد: انجام تبلیغات رسانه‌ای وظیفه ملی به منظور توسعه گردشگری دریایی است که دولت و دستگاه‌های ذیربط باید با برنامه ریزی دقیق تری نسبت به آن ورود کنند.

نیاز آذری افزود: به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی به مردم کشورم توصیه می کنم با توجه به آب و هوای بسیار مطلوب در نوروز سال ۹۷ در کنار بازدید از کوه و جنگل، از دریا، سواحل و بنادر کشور نیز بازدید کنند و همانطور که از دیدن نعمت های الهی در دریا و سواحل لذت می‌برند از این مواهب الهی نیز مراقبت کنند.

نظر شما