شناسهٔ خبر: 51447 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

راستاد مطرح کرد؛

اختصاص بندر مکمل در آبادان/ سازمان بنادر نگاه ویژه‌ای به بندر آبادان دارد/گردشگری دریایی در آبادان توسعه یافته است

راستاد در جمع مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اختصاص بندر مکمل با برخورداری از ویژگی‌های پسکرانه‌ای و رسوب‌گذاری مناسب در نزدیکی محل بندر آبادان، از برنامه‌های سازمان بنادر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از بندر آبادان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان دیدار و درباره برنامه‌ها و اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه آبادان گفتگو و تأکید کرد: اختصاص بندر مکمل با برخورداری از ویژگی‌های پسکرانه‌ای و رسوب‌گذاری مناسب در نزدیکی محل این بندر از مهمترین برنامه‌های سازمان برای توسعه و ارتقای جایگاه بندر آبادان است.

وی با اشاره به نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به بندر آبادان و محدودیت‌ها و مشکلات آن، افزود: رشد چشمگیر آمار ترددهای دریایی در این بندر، نشانه توسعه و شکوفایی است و از این‌رو برای توسعه گردشگری دریایی این منطقه باید اقدامات مؤثری انجام داد.

جلیل مختار نماینده مردم شهرستان آبادان نیز در این دیدار بر تشریک مساعی این سازمان برای بهبود وضعیت فعلی ترافیک کالا و مسافر در این بندر تا زمان گسترش محدوده فیزیکی بندر به منظور توسعه فرصت‌های اقتصادی و بازرگانی بندر آبادان تأکید کرد.

نظر شما