شناسهٔ خبر: 51476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باقری فرد مطرح کرد؛

تردد ۷۵۵ هزار خودرو از محور‌های جنوبی/ رانندگان با سرعت مجاز و احتیاط بیشتر رانندگی کنند

باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تردد بیش از ۷۵۵ هزار خودرو در ایام نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: براساس سامانه هوشمند تردد شمار برخط موجود در جاده‌ها این آمار تردد به ثبت رسیده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه بازدید از محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی این اداره کل از تردد بیش از ۷۵۵ هزار خودرو در ایام نوروز ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: براساس سامانه هوشمند تردد شمار برخط موجود در جاده‌ها این آمار تردد به ثبت رسیده است. 

بافری فرد در ادامه سهم هریک از مبادی ورودی شهر‌های حوزه استحفاظی از ابتدای اجرای طرح نوروزی که ازتاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۶ تا تاریخ ۷ فروردین ماه ۹۷ را شامل می‌شود به تفکیک اعلام کرد: لار– بندرعباس ۸۹۸۶۵، لار- جهرم ۹۹۰۹۲، گله دار– دارالمیزان ۴۸۷۵۲، لار– بستک ۵۱۵۵۴، خنج- قیر ۵۵۱۶۰ و همچنین دستگاه‌های تردد شمار لامرد- مهر ۹۵۵۹۸، مهر- گله دار ۸۱۹۴۰، لار- لامرد (فداغ) ۲۵۱۴۴، لار- گراش ۱۷۴۰۹۳، گراش- اوز ۳۳۸۳۱ این آمار را به خود اختصاص داده است. 

وی همچنین از خدمات راهداران که در این ایام توفیق خدمت رسانی به مردم را دارند تقدیر کرد و افزود: با وجود اینکه در این ایام همه در کنار خانواده‌های خود به سرمی برند این عزیزان نارنجی پوش به صورت شبانه‌روزی جهت برقراری سلامت جاده‌های حوزه‌ی استحفاظی تلاش‌های فراوانی را برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی انجام داده اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد: به رانندگان گرامی توصیه می‌کنیم با سرعت مجاز و احتیاط بیشتر رانندگی کرده و نسبت به رعایت قوانین و مقررات اقدامات لازم را صورت دهند و برای رانندگی خود مدیریت زمان داشته باشند.

نظر شما