شناسهٔ خبر: 51481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۵ میلیون تردد در محور‌های لرستان

عارف امرايي از ۲۳ اسفند تا پایان روز ششم فروردین ماه بیش از پنج میلیون وسیله نقلیه در محور‌های لرستان تردد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عارف امرایی معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در ۱۳ روز سفر‌های نوروزی تردد پنج میلیون و ۳۸۹ هزار و ۳۷۸ وسیله نقلیه توسط ۶۲ ترددشمار موجود در راه‌های لرستان ثبت گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۸۲ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از کل تردد ثبت شده ۱۳.۸۱ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است، گفت: بیشترین تردد با ۳۷ هزار و ۸۶۵ وسیله نقلیه در این ایام بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر ششم فروردین ماه اتفاق افتاده است.

امرایی بیان کرد: محور‌های سه‌راهی چالانچولان (بروجرد) -خرم‌آباد، بروجرد- سه‌راهی چالانچولان و دورود- سه‌راهی چالانچولان دارای بیشترین تردد و محور‌های بروجرد-بیرانشهر، بیرانشهر-بروجرد و سه‌راهی نورآباد- نهاوند دارای کمترین تردد بودند.

وی اظهار کرد: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این ایام ۷۸.۹ کیلومتر بر ساعت بود که بیشترین سرعت در آزادراه پل‌زال- خرم‌آباد با ۹۲.۱ کیلومتر ثبت شد و پس از آن در محور‌های فیروزآباد- نورآباد و بیرانشهر- بروجرد بیشترین سرعت را شاهد بودیم.

نظر شما