شناسهٔ خبر: 51546 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

روز گذشته انجام شد:

بازدید سرزده معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای شریانی استان البرز

بازدید ​رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نهمین روز از فروردین و آغاز دور دوم سفرهای نوروزی هموطنان ، به استان البرز سفر و از روند ارائه خدمات در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به مسافران و استفاده كنندگان از راهها بازدید كرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این سفر كه به طور سرزده انجام شد، از محورهای كرج-چالوس و كرج-قزوین و سفرهای هموطنان در این محورهای پر تردد بازدید نمود.

وی همچنین با حضور در چند پایگاه استقرار نیروهای تلاشگر راهدار و راهدارخانه‌های مسیر، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های انجام یافته توسط تمامی نیروهای امدادی و خدماتی به ویژه راهداران سخت كوش كه به دور از خانه و خانواده به طور شبانه روزاز اغاز طرح نوروزی در خدمت هموطنان بودند، ساعتی را در كنار این خدتگزاران سپری نمود.

حسن نیا مدیریت سفرها را در نوروز امسال توسط هموطنان در كنار مدیریت و تلاش نهادهای دست اندركار سفر ، خوب و رضایت بخش ارزیابی كرد و خواستار ادامه روند تنظیم و برنامهریزی عزیمت به سفرها و بازگشت در مرحله دوم و روزهای پایانی تعطیلات هفته آتی توسط مردم عزیز و مسافران شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین استفاده از ظرفیت مناسب در دسترس و اطلاعات سامانه جامع ١٤١ شامل تلفن گویای ١٤١ ، اپ ١٤١ ، پایگاه اطلاع رسانی. www.141.ir و سیستم پیامك ١٠٠٠١٤١ را برای سفری مطمئن و با آرامش خاطر به مسافران و رانندگان توصییه كرد. گفتنی است مدیر كل دفتر ایمنی راه‌ها و حریم سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز مهندس حسن نیا را در این سفر همراهی می كردند.

نظر شما