شناسهٔ خبر: 51561 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بديعی فرد خبر داد:

نوروز ۹۷ و انجام ۲۰۹ پرواز فوق العاده در فرودگاه شيراز

رضا بدیعی فرد مديرکل فرودگاه‌هاي استان فارس از انجام ۲۰۹ پرواز فوق العاده داخلي و خارجي در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان فارس، رضا بديعي فرد گفت: از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردين ۹۷، تعداد ۹ شركت داخلي تقاضاي برقراري ۱۸۴ پرواز رفت و برگشت فوق العاده به مقاصد تهران، مشهد، تبريز، اصفهان و كيش و شش شركت هواپيمايي داخلي و خارجي تقاضاي ۲۵ پرواز خارجي به مقاصد استانبول، نجف، آدنا، تفليس و ايروان را داده اند كه به پروازهاي برنامه اي فرودگاه بين المللي شيراز افزوده شده است.

وي افزود: تأمين ايمني و امنيت، ارائه خدمات بهينه فرودگاهي، نظارت بر عملكرد شركت هاي هواپيمايي و آماده سازي ترمينال ها، نمازخانه ها، رستوران ها، پاركينگ و تاكسيراني، از اولويت هاي خدمت رساني مستقيم به مسافرين نوروزي در فرودگاه شيراز است.

بديعي فرد با اشاره به اينكه همكاران ما در فرودگاه شيراز و تمامي ارگان ها و سازمانها، آمادگي ارائه خدمات رفاهي را به مسافران دارند، ادامه داد: شركت هاي هواپيمايي بايد از قبل تأخيرات احتمالي پروازها را اطلاع رساني كنند و در شرايط ويژه نفرات پاسخگو در ترمينال نيز در اختيار داشته باشند تا مسافران در فرودگاه دچار سردرگمي نشوند.

وی همچنين به آمادهسازي و ساماندهي فضاي سبز و نورپردازي محيطي فرودگاه شيراز براي نوروز اشاره كرد و گفت: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته غرفه هاي كودك،  فرهنگي و غرفه تاريخي و گردشگري استان فارس در فرودگاه راه اندازي شده است كه هدف از اين اقدام، آشنايي مسافران با ظرفيت ها و جاذبه هاي گردشگری است.

مديركل فرودگاههاي استان فارس در پايان اضافه كرد: طبق تفاهم نامه میان شركت فرودگاه ها و سازمان ميراث فرهنگي، قرار است آداب و رسوم عشايري در فرودگاه هاي سراسر كشور معرفي شود كه در اين حوزه نيز اميدواريم اين رسوم اصيل و كهن در فرودگاه شيراز نيز به نمايش درآيد.

نظر شما