شناسهٔ خبر: 51575 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد:

ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون در آزادراه کرج - قزوین در ۱۲ فروردین ماه/ تردد کامیون‌های حامل کود شیمیایی بجز محورهای هراز و کندوان در سراسر کشور بلامانع است

کامیون برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروزی در جاده های کشور اعمال می شود. برای نمونه، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در همه محورهای برون شهری ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، امروز و فردا تردد کامیون های حامل کود شیمیایی با رعایت مقررات و ضوابط در جاده های سراسر کشور بجز محورهای هراز و کندوان بلامانع اعلام شد.

همچنین در ایام اجرای طرح نوروزی تردد انواع موتورسیکلت در همه آزادراه ها و بزرگراه ها، محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

** محور کرج- چالوس

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج- چالوس از ساعت ۱۲ امروز و فردا (دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه) تا ساعت ۳ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۳ روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

** محور هراز

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به صورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

** آزادراه کرج- قزوین

در مسیر غرب به شرق از ساعت ۷ تا ۲۴ دوازدهم فروردین ماه تردد انواع تریلر و کامیون ممنوع اعلام شد./

نظر شما