شناسهٔ خبر: 51603 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسعود حق لطفی:

مسافران بازگشت خود را مدیریت کنند

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به تردد قابل توجه خودرو از محورهای مواصلاتی استان گفت: برای بسیاری از مسافران آزادراه قزوین - کرج انتهای مسیر سفر است، بنابراین ضرورت دارد مسافران عزیز با احتیاط و بی شتاب رانندگی کرده و در هنگام خستگی استراحت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم نوروز و روز طبیعت و پایان تعطیلات عید عنوان کرد: با توجه به سفرهای انجام شده به نقاط مختلف کشور و عبور از استان قزوین، شاهد ترافیک در محورهای بازگشت به پایتخت خواهیم بود.

وی افزود: از جمله این محورهای پر ترافیک آزادراه قزوین-کرج-تهران است که متاسفانه در مواقع پایان تعطیلات و هنگام بازگشت سفر شاهد تلفات و سوانح رانندگی در آن هستیم.

رییس شورای حمل و نقل استان اضافه کرد: بنابراین از مسافران عزیز خواهشمندیم زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و در هنگام خستگی حتما به اندازه ی کافی استراحت نمایند.

حق لطفی عنوان کرد: بیشتر سوانح رانندگی در نزدیکی شهرهای مقصد و در ساعات خواب آلودگی رخ می دهد، که این موضوع در خروجی محورهای استان قزوین به تهران نیز وجود دارد که این امر مستلزم هوشیاری، پرهیز از شتاب زدگی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان است تا به یاری خدا شاهد پایان سفرهایی خوش و بدون سانحه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ضمن آرزوی سیزده ای به یاد ماندنی برای شهروندان تاکید کرد: روز طبیعت فرصت مناسبی است تا بار دیگر جای خالی کیفیت در زندگی شهری خود را حس کرده و برای جبران آن تلاش کنیم.

نظر شما