شناسهٔ خبر: 51638 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در نخستين روز پس از تعطيلات نوروز صورت گرفت؛

جزئيات ۳ نشست آخوندی در حوزه حمل و نقل و مسكن/ بررسی بافت‌های ناکارآمد شهری و مکان‌یابی هاب‌های لجستیک کشور

جلسه وزیر راه و شهرسازی امروز در ۳ جلسه جداگانه با معاون حمل‌ونقل، اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به بررسی برنامه‌های سال ۹۷ سازمان بنادر، نتایج مطالعات مکان‌یابی هاب‌های لجستیک کشور و عملکرد شرکت عمران در حوزه بافت‌های ناکارآمد شهری پرداخت و تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اعضای هیئت‌مدیره سازمان بنادر و دریانوردی بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مهم‌ترین دستاورد‌های سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۳۹۶ مورد بازخوانی قرار گرفت، سپس گزارش عملکرد سفرهای گردشگری دریایی در طرح نوروزی ۱۳۹۷ ارائه و سرانجام برنامه‌های این سازمان برای سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و سایر اعضای هیئت عامل این سازمان برگزار شد.

شایان ذکر است، پیش از این جلسه وزیر راه و شهرسازی در جلسه‌‌ دیگری با حضور مهرداد تقی‌زاده معاون حمل‌ونقل و مدیران مربوطه در این معاونت با عنوان «مکان‌یابی هاب‌های لجستیک» شرکت داشت که نتایج مطالعات مربوط به مکان‌یابی هاب‌های لجستیک در کشور با هدف انتقال حمل بار از جاده به ریل به‌ویژه در مسافت‌های طولانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین جلسه وزیر راه و شهرسازی با هیئت‌مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران صبح امروز برگزار شد که علاوه بر بررسی عملکرد این شرکت در حوزه بافت‌های ناکارآمد شهری، نتایج جلسات ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران در سال ۱۳۹۶، مرور و مقرر شد در راستای ارتقای کیفیت محیطی پروژه‌هایی در این خصوص تعریف شود و علاوه بر برگزاری جلسات ستاد ملی بازآفرینی استانی، جلساتی با حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر‌ها در استان‌ها با موضوع بازآفرینی شهری برگزار گردد.

یادآور می‌شود، هوشنگ عشایری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران است.

نظر شما