شناسهٔ خبر: 51644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری خراسان شمالی خبر داد:

افزایش ترددهای ورودی و خروجی به خراسان شمالی

تردد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای ورودی و خروجی به استان در طرح نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه جاری، ۶۹۴ هزار و ۸۵۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی افزود: در مدت مشابه سال قبل ۶۱۹ هزار و ۴۹ تردد ورودی به استان ثبت شده بود و بر این اساس در طرح نوروزی امسال شمار وسیله نقلیه ورودی به استان ۱۲.۲ درصد افزایش یافته است.

بدیعی مقدم گفت: شمار وسیله نقلیه خروجی از استان در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه امسال، ۶۶۵ هزار و ۸۰۶ دستگاه به ثبت رسیده است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۵۷۷ هزار و ۵۰۹ دستگاه وسیله نقلیه بوده است.

وی عنوان کرد: شمار وسیله نقلیه‌های خروجی از استان نیز در این مدت ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین امین بهزاد نیا رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای ورودی و خروجی به مرکز خراسان شمالی (بجنورد) در روز ۱۳ فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۵ و ۲۲ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در روز طبیعت امسال، ۶۲ هزار و ۱۷۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد بجنورد شده و ۵۸ هزار و ۸۱۹ دستگاه وسیله نقلیه خارج شده‌اند.

وی افزود: در روز ۱۳ فروردین ماه پارسال شمار ناوگان ورودی به بجنورد ۵۴ هزار و ۱۳۶ دستگاه وسیله نقلیه و شمار خروجی‌ها، ۴۸ هزار و ۲۱۰ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

نظر شما