شناسهٔ خبر: 51649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری خوزستان خبر داد:

ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خوزستان

تردد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در مجموع از ۲۵ اسفندماه تا پایان روز ۱۳ فروردین سال جدید تردد ۱۴ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۲۳ وسیله نقلیه توسط تردد شمارهای موجود در راه‌های استان ثبت‌ شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، غلام عباس بهرامی نیا گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۷ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط در محورهای مواصلاتی از آغاز طرح سفرهای نوروزی، ۲۵ اسفند ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خوزستان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مجموع از ۲۵ اسفندماه تا پایان روز ۱۳ فروردین سال جدید تردد ۱۴ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۲۳ وسیله نقلیه توسط تردد شمارهای موجود در راه‌های استان ثبت‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: تعداد ۸۷۵ هزار و ۴۶۲ دستگاه خودرو وارد استان شدند و تعداد ۸۰۸ هزار و ۶۰۰ و ۲۵ دستگاه خودرو از استان خارج‌ شده‌اند.

بهرامی نیا با بیان اینکه بیشترین تردد در کریدور اهواز – اندیمشک (رفت‌وبرگشت) با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۷۳۶ هزار دستگاه تردد و بوده است، عنوان کرد: ۴۷ دستگاه تردد شمار در سطح استان فعال هستند که به‌طور میانگین تردد ناوگان سنگین نیز در این مدت ۱۰.۸۲ درصد بوده است.

نظر شما