شناسهٔ خبر: 51659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هرمزگان صورت گرفت:

تقدیر نماینده مجلس از مدیرکل راهداری هرمزگان/ کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان

دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در سال جدید با نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقر جوان در سال جدید با مهندس هاشمی تختی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار ضمن تبریک سال نو مهندس هاشمی از تعامل و همکاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در راستای برطرف نمودن مشکلات مردم استان و همچنین تلاش در راستای رقم زدن سفری خوش و کم‌خطر برای مسافرین نوروزی و مهمانان در شهرستان‌ها به خصوص در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمل کالاهای اساسی و موردنیاز مردم کاری است بسیار بااهمیت که بخش حمل‌ونقل استان در مدت طول سال گذشته و خصوصاً ایام نوروز ۹۷ به‌خوبی و شایستگی از پس آن برآمده است.

هاشمی تختی در ادامه افزود: سال حمایت از تولید کالای ایرانی سالی است که باید از کالاهای داخلی تولید نمود ولی تولیدکنندگان هم باید جنس باکیفیت به مردم تحویل دهند و نام‌گذاری این سال توسط مقام معظم رهبری بدین منظوراست که تولیدکنندگان کیفیت کالای خود را بالا ببرند.

وی گفت در بخش تولید خودرو تولیدکنندگان باید بدانند که خودروهای ایرانی نسبت به خودروهای خارجی دو لیتر بنزین بیشتر مصرف می‌کنند از هم‌اکنون برای رفع این مشکل باید راهکارهای مناسب پیدا کنند؛ و همچنین از نظر ایمنی بیشتر دقت کنند تا هرساله شاهد از دست رفتن فرزندان و عزیزان و بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها در مملکت اسلامی‌مان نباشیم و از طرف بخش حمل‌ونقل نظارت بر روی تولید خودروهای ملی صورت پذیرد.

هاشمی افزود: در سال حمایت از تولید ملی باید تلاش کنیم زمینه‌ها و راهکارهایی را پیدا کنیم تا فرمایش مقام معظم رهبری زمین نماند.

در ادامه این دیدار داریوش باقرجوان گزارش مختصری از کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل ارائه داد و گفت: در ایام نوروز ۹۷ بحث تصادفات و تلفات جاده‌ای در تمام شاخص‌ها مهار شده است که این امر رضایتمندی مردم و نیروهای خدوم دستگاه‌های دخیل در ستاد نوروزی را در پی داشته است.

نظر شما