شناسهٔ خبر: 51777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهرامی نیا مطرح کرد؛

افزایش ۱۰ درصدی تردد در جاده‌های خوزستان/ بیشترین تردد در کریدور اهواز- اندیمشک

بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی این استان گفت: بیشترین تردد در کریدور اهواز- اندیمشک (رفت و برگشت) با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۷۳۶ هزار دستگاه تردد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۷ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط در محور‌های مواصلاتی، از آغاز طرح سفر‌های نوروزی، ۲۵ اسفند ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز سیزدهم فروردین بیش از ۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی خوزستان ثبت شد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

بهرامی نیا اظهار کرد: در مجموع از ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز ۱۳ ام فروردین سال جدید تردد ۱۴ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۲۳ وسیله نقلیه توسط ترددشمار‌های موجود در راه‌های استان ثبت شده است.

وی بیان کرد: ۸۷۵ هزار و ۴۶۲ دستگاه خودرو وارد استان شدند و ۸۰۸هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده اند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه بیشترین تردد در کریدور اهواز – اندیمشک (رفت و برگشت) با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۷۳۶ هزار دستگاه تردد بوده است، عنوان کرد: ۴۷ دستگاه تردد شمار در سطح استان فعال هستندکه به طور میانگین تردد ناوگان سنگین نیز در این مدت ۱۰.۸۲ درصد بوده است.

بهرامی نیا در ادامه به گزارش تردد ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در استان اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار و وسیله نقلیه توسط ۱۲ دوربین ثبت تخلف بررسی شده است که میزان درصد تخلفات سرعت غیرمجاز به کل تردد ۵.۳۳ درصد بوده است

نظر شما