شناسهٔ خبر: 51779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

بسته شدن پرونده طرح نوروزی لرستان با ۹.۶ میلیون تردد

تردد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در طرح نوروزی امسال، تردد ۹ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۶۱۰ وسیله نقلیه در محورهای لرستان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در قالب طرح نوروزی سال ۹۷ که از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه داشت تردد ۹ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۶۱۰ وسیله نقلیه در محورهای لرستان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۳۰ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت شده ۱۲.۵۷ درصد بوده است، افزود: محورهای سه‌راهی چالان‌چولان- خرم‌آباد و بروجرد-بیرانشهر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین تردد در این ایام بودند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: سرعت متوسط ثبت شده در ایام سفرهای نوروزی ۷۸.۵ کیلومتر بر ساعت بود و بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه در محور آزادراه پل زال –خرم‌آباد ثبت شد.

وی افزود: اوج تردد روزانه بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ نهم فروردین اتفاق افتاد و بیشترین ساعات اوج تردد در کل این ایام بین ساعات ۱۶ تا ۱۹ بود.

شرفی از ثبت ۱۲ هزار و ۹۹۸ فقره تخلف رانندگی در محورهای لرستان خبر داد و افزود: از این تعداد تخلفات ۱۲ هزار و ۷۴۰ فقره برای پلیس ارسال شد که معادل ۹۸.۲۱ درصد تخلفات ثبتی است.

نظر شما