شناسهٔ خبر: 51783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین صورت گرفت؛

بازگرداندن اراضی دولتی به ارزش ۵۱۰ میلیارد ریال در سال ۹۶

مسكن مهر قزوين در سال گذشته، ۲۵۵ هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزش ۵۱۰ میلیارد ریال که به شکل غیرقانونی تصرف شده بود توسط بخش حقوقی و قراردادهای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به تملک دولت بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محسن آذربایجانی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۹۶ با اعلام این خبر گفت: تعداد کل دادنامه‌های صادر شده در سال گذشته، ۱۲۵ فقره است که برای ۳۵ فقره از آن‌ها رای قطعی صادر شد.

وی افزود: میزان دادنامه‌های صادره به نفع دولت ۲۵۵ هزار مترمربع  بوده که برآورد آن مبلغی در حدود ۵۱ میلیارد تومان است.

رییس اداره حقوقی و قراردادهای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به پرونده های مالی در این اداره حقوقی اظهار کرد: مبلغ اسناد واخواستی که نسبت به آنها رای محکومیت صادر شده بالغ بر ۴ میلیارد ریال است که اکثر این پرونده‌ها در خصوص چک‌ها و سفته است و اداره کل موفق به گرفتن رای در خصوص این پرونده‌ها شده است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی ار اراضی بازگردانده شده در شهرهای استان عنوان کرد: در شهر قزوین ۱۸۳هزار مترمربع  و در شهرهای تاکستان، آبیک و بوئین زهرا نیز جمعاً ۷۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود به نفع دولت مصادره شد.

نظر شما