شناسهٔ خبر: 51803 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد:

تاكيد بر توجه به چهار شاخص مدیریتی در اجرای مقررات در فرودگاه مهرآباد/ بهسازی و نوسازی بخش عملیات هوانوردی در فرودگاه

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: چهار گام مهم برنامه‌ريزی شده در فرودگاه مهرآباد در دستورالعمل اجرايی سال ۹۷ برنامه‌ريزی شده است که بدون شک این موارد به عنوان سرلوحه اقدامات فرودگاه مهرآباد در این سال قرار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي فرودگاه بین المللی مهرآباد میرسعید صفی‌نیا  مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ضمن تبريك فرارسیدن سال نو و تلاقی آن با ایام فرخنده ماه رجب و میلاد امام علی علیه السلام گفت: نوع کار وسیستم کاری مهراباد امکان گردهمایی کلیه همکاران در زمان و مکانی مشخص را فراهم نمی‌آورد زیرا بسیاری از همكاران ما هم‌اکنون مشغول دادن خدمات به مردم هستند و من از همینجا به همه این عزیزان خسته نباشید و از زحمات آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی ادامه داد: همگی شما با تعهد وتخصص در فضایی صمیمی و تیمی به اجرای وظایف و برنامه‌های این اداره کل اهتمام می‌ورزید و باید در برنامه‌‌های سال ۹۷ این اداره کل نیز با سه آیتم مهم مدیریتی یعنی برنامه‌ریزی، هماهنگی و کنترل و نظارت در اجرای مقررات  و دستورالعمل‌های اجرایی این اداره کل در مسیر توسعه و ارتقاء خدمات فرودگاهی حرکت نمائید زیرا این اداره کل با  وجود کمبود  امکانات و نیروی انسانی وهمچنین زیر ساخت های فرسوده به رشدهای خیره کننده پرواز و اعزام پذیرش مسافر به عنوان فرودگاه پر ترافیک کشور ملزم به رعایت استانداردهای فرودگاهی وایمنی پرواز وباید بدون  هیچ ضعف و کمبودی متوجه خدمت رسانی به مسافران در مسیر ارائه خدمات حرکت نماید .

وی  افزود:  شما توانستید در سخت ترین شرایط عملیات عمرانی باند رضایت  خلبانان و هم رضایت مسافران را کسب کنید ودر شرایط عملیاتی بودن فرودگاه پروژه های عظیمی را در فرودگاه به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانید و با انسجام وهمدلی وتعامل سازمانی  همه کارهای بزرگ را شما کردید و در همین جا و در ابتدای سخن از تلاش همه شما عزیزان در تمام واحدها وادارات  سپاسگزاری مي كنم ودستان تک تک شما را به رسم سپاسگزاری می فشارم .

صفی نیا  گفت: برنامه های سال ۹۷ فرودگاه مهراباد در چهار محور تعریف و برنامه ریزی می شود و این برنامه باید تا پایان سال به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

وی گام اول را بحث ساختار اعتباری مهراباد بیان کرد و گفت: در ابتدا تلاش می‌کنم با کسب اعتبارات در اجرایی شدن برنامه های مهرآباد تلاش نماییم .

این مقام مسئول در ادامه بهسازی، نوسازی و بازسازی بخش عملیات هوانوردی را دومین گام بیان کرد و گفت: در این بخش به منظور استانداردسازی و ایمنی پروازها باید به جد پیگیری وعملیاتی شود، از سویی دیگر ارتقا خدمات فرودگاه مهرآباد و بهسازی زیرساختارهای اماکن فرودگاه مهرآباد سومین گام این مراحل خواهد.

به گفته وی در سال‌های گذشته به زیباسازی ون وسازی ظاهر اماکن فرودگاهی پرداخته شده است و خوشبختانه تا حدودی به وضعیت مطلوبی رسیده شده است، اکنون باید به نوسازی زیر ساخت های اماکن پرداخته شود .

صفی‌نیا چهارمین گام را افزایش درامدهای فرودگاهی برای رهایی از وابستگی وکسب اعتبارات دانست و گفت: درآمدزایی فرودگاه باید بررسی و تیم اقتصادی این فرودگاه برای درآمد بیشتر و کسب رضایت مراجعین باید راهکارهای علمی ارائه و همچنین با آسیب شناسی این مهم درامدهای فرودگاهی را افزایش دهند و وصول مطالبات را برای کسب درآمد بیشتر پیگیری نمایند.

صفی نیا در اولین حضور در جمع کارکنان فرودگاه مهرآباد در سال ۹۷ در پایان گفت:  همه ما باید برای تحقق اهداف سازمانی، تبدیل چالش‌ها به فرصت و استفاده از فرصت‌ها برای افزایش درامد و همچنين برای کاهش هزینه‌ها و ارتقا خدمات تلاش کنیم./

نظر شما